CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 13, 2009

HAri ini HAri Ahad!!

Today sangat lah penat..supposed hari tok pergi church. Easther Day baa!! memang rugilah mun sik jejak kaki ke church weekend tok.huhu...but wat to do..ada hal yg xdapat mok dielakkan jadi terpaksalah stay umah jak.huhu..sampai pukul 2.30 aku tpaksa duduk tcongok2 sorang2 di umah..cuci baju, then x sampei 5 minit after kusidai..hujan pun turun. Cisss bri penat aku jak tpaksa angkat balit..mun ujan lama xpa juak..tok sik sampei pun 15 minit. Huhu..then lebih kurang kul 5.30p.m. mek 2 pun pegi lah isi perut.huhhh..lapar dowh,but order simple dishes jak..kangkung goreng blacan and ayam masak halia. but bila order sampai jak.. MAKDATUKKK... pinggan punyalah penuh (sayangnya lupa mok amik pict..). rasanya sayur kangkung nya mcm mkn 5 org.then,mok habiskan punya pasal,aku just makan sayur jak..nasi pun 5 suap jak.fuhhh..lebih dari lepas gian..after tok stop lok mkn kangkung..haha!!

Then,after mkn pegilah ke Giant.mok bli prg2 dapur lah konon..list brg yang perlu dibeli..bawang,kicap,sos cili, ajinomoto, gelas, jug, telur, belacan, cuka, hose, ikan bilis, pencedok sampah, bakul sampah, penyangkut kuali etc..last2 yang dibeli makin btambah sampaikan yang sik patut2 pun aku mok bli.ohya,aku beli Rubik's Cube..hihi.lama sik main.then,after bli brg and simpan lam keta,sik juak pandei mok balit..pegi gik masuk Giant and direct masuk lam kedai Sengheng.hihi,ingat mok survei peti ais jak,laz2 benda lain pun dbeli juak..memang hebatlah PR salesman sia..mcm kena pukau dah...last2 blilah peti ais,tv flat screen and DVD player.haha...cuak juak aku,but no comment jak lah..hmm..just yang aku fikirkan and soalan yang aku usulkan.."dini ka ngkah tv nya?biar atas lantai aja pia?" means.."cnei mok letak tv ya.. letak atas lantai jak ka?"..haha, nang macam2 juaklah..last2 sampai rumah...hampir sik cukup tangan jadi nya.penat juaklah tangan angkat brg..nasib bait pakei keta,mun ada lori..sik tauklah ginei gik mok angkat brg2.hmm..

Ohya, hampir lupa mok crita..after mandi td, aku call Noella, wish nya Happy Birthday!! Birthday nya 13th April ba..byk kawan aku birthday bulan tok. 10hb hr ya birthday Anis and kembarnya Anas..birthday Alin juak..just mampu sms jak.kredit kureng..ya pun tyme sms Anas,org lain reply pdh aku wrong number..huhu,malu. 15th tok birthday Lily..hope aku sik lupa wish!! Then,18hb birthday Lah..Birthday Muzakkir sehari dari Birthday aku yakni 19th April. Tadi Noella tanya bahh. Then after birthday aku,Birthday Ah CHen..hihi, dgr cita Ah Chen dah ada anak sorang!wahwahwah..kawan2 aku..
Yahoo..genap seminggu gik birthday aku!!
huhu,harap benar dapat celebrate birthday berdua with him..tapi alamatnya sik dapat kot.terpaksa pg Kundasang weekend tok.huhu,frust!!but what to do..terpaksa bertindak ikut arahan,walaupun hati terang2 rasa sik mok.hmmm.....dah nasib badannnn!! Kay lah.. mok melelapkan mata lok.Ngantukkkk!!..Nanyte..sweet dreamz..!! Nyte ShaNong....!!GEt weLL sooN!!

0 comments: